Starship
InsyAllah, I will try my best for you.
Monday 6 February 2012 • 18:09 • 0 comments


Hai fellas. LOL, i miss you guys a lot. Dah lama gila kot tak update blog ni. Kuikui. Okay, straight forward. Nana, in love again. Okayy, masa tu cakap taknak couple bagaikan, now ce tengok. Hihi. Normal lah, manusia kan. Susah sikit nak pegang pada kata kata right. So i hope, semoga dia boleh lah jaga aku dengan baik. InsyAllah, aku tahu dia boleh :)

Okayy, actually aku sengaja nak post ni. Bosan sangat. Okayyy, So guys, pray for me for exam tomorrow. I'm really excited. Okayyy, bye salam :D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana