Starship
Am I okay? O_o
Thursday 29 March 2012 • 02:22 • 0 comments


\Bismillahirahmanirahim/ Assalamualaikum kawan kawan sekalian. Ehem ehem, sihat ke tidak? Macam mana sekarang? Okay tak dengan kehidupan anda anda sekalian. Okay, panasnye hari ni. Panas sangat. Apa lagi ye agaknya dugaan mahupun ujian yang Allah nak berikan pada kita. Semoga sekalian kawan kawan ku ini bersabar hendaknya ^^. Okay, now dah hari khamis and 29/3/2012. So bulan 3 pun dah nak berlalu. What? Berlalu? Cepat gila :O Cepatnya masa berjalan. Hey, bila masa pulak masa ni berjalan? --. Berdetik sudah lah kan :p Hihi

Okay, malas nak berloya buruk sangat kang ada orang menyampah duk baca ini. Tapi ada ke orang nak baca blog sakai ni? Ada? Sapa? Awak? OMG! Terharunya sayaaaa. Okay, thanks sangat sangat ye datang melawat. Hihi. Okayy tutup cerita. Ni nak cerita yang saya ni baru je baik demam. Alololo~ Kesian tak dekat saya? Kesian? Thanks makin terharu saya. Demam saya teruk gila. Gila? Haha, boleh lah dikatakan saya tak larat nak buat apa apa. 43darjah suhu saya. What?! Panas gila :-) Well, tengok oranglah. Orang yang susah kalau demam tapi kalau dah demam ambik kau! Memang makan masa yang panjang ahh nak baik.

Saya cuti sekolah hampir 1 minggu dan hampir 1 minggu jugak saya muntah dan hampir 1 minggu jugak saya menangis merindui kawan kawan di sekolah dan guru serta tak lupa pada pelajaran yang dah banyak gila saya tinggalkan. How i wish cikgu boleh datang rumah ajar. Tapi apakan daya itu semua mimpi. Hm --. Sedihnyaaa, sapa nak tolong cover kan semua subject yang saya tinggalkan tu. Banyak! And math was quite awesome susah gila nak catch up dah sekarang kenapa?! Ni yang nak bunuh diri, nangis panjat pagar rumah. errr :'( Mak! Tolong ler kitaaaaa.

Naik sekolah je terus cepat cepat jumpa kawan mintak homework. Fyi, saya seorang yang prihatin okayy and bertanggungjawab atas segala homework and saya bukan pelajar yang mudah lupa pada pelajaran, Okayyy, saya amat meitik beratkan pasal pelajaran saya. Sayadapat C pun saya nangis! Hm, mak macam mana kita nak catch up balik subject yang dah kita tinggal. Semuanya susah terutama Math! Kita tak boleh bawak and handle. Susah gila! Sayang, jangan cakap susah. Kalau awak cakap susah, cemana awak nak buat. Please, math is easy. Easy as nut. Hahaha, trust me :-) I can do it!

So, alhamdulilah now saya dah boleh catch up semua pelajaran yang saya dah tinggalkan tu. Not to easy and not to difficult tapi boleh lah. Saya boleh jawab and haritu ada exam so resultnye pun dah keluar. Apa yang saya target saya takkan daapt kalahkan kawan baik saya sebab mengikut dari markah 3 ubjek saya dah jatuh no 18 tapi Allah itu maha adil. Baru 3 subjek but now saya da dapat 9 subjek and saya dah tahu dah semua markahnyeeee. Alhamdulilah Allah dengar doa saya. Saya dapat no3 and saya peroleh 5A3B1C. Okayy, saya nangis dengan C. Geo! Ye, saya memang tak minat geo. Saya rasa geo adalah subj yang pling saya benci tapi saya tak boleh benci geo sebab geo akan jadi subj yang paling saya sayang lepas ni!

Saya kena usaha lagi gigih untuk strive for straight A's. Saya boleh. Nak tengok tak markah result saya. Meh saya listkan.

BM-85
BI-80
SN- 84
MT-76
KH-74
SEJ-75
GEO-56
PI-98
BA-86

Okayyy, ni lah keputusanyaaaa. Biar pun takdalah bagus sangat tapi saya tahu saya akan pastikan yang saya boleh daapt 9A. InsyAllah! Di mana ada A, di situ ada aku. Hihi :-) Saya boleh. So tolong doakan kejayaan saya kayyyyy! Saya nak ayah saya tahu yang saya boleh daapt 9A!

So last dari saya, saya nak nasihatkan kawan kawan saya agar tidak bermain diluar pada waktu petang kerana cuaca agak kurang baik sekarang. Sekarang kejap panas terik, kejap sejuk mengilaa. Fyi, sapa yang pandai geografi dia tahu sekarang tengah ekuinosk. Iaitu malam dengan siang sama panjang. Jadi waktu siand memang akan panas gila! So korang kena banyakkan minum air masak and mandi. Jangan malas mandi kalau taknak kena sakit. Kalau nak demam buatlah benda yang saya tak suruh buat. Ups to you. Sharing is caring :p Okayyy, selamat maju jaya dalam hidup anda sekalian. I love you. Assalamualaikum.





The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana