Starship
Aku akan rindu korang :-)
Thursday 1 March 2012 • 01:41 • 0 comments


Hai pembaca setia :> Okayy, hari ni aku rasa penat sangat. Tadi aku balik lambat sebab tunggu akak aku. Okayy, ohsem :) Nvm. Mungkin lepas ni aku dah jarang online. Sebab ayah aku dah mula buat jadual untuk aku. So aku tk boleh dah nak main main macam dulu lagi. Caringnya ayah aku. Hihi.

So guys, aku harap korang semua baik baik je. Doakan aku nak amik PMR tahun ni and untuk beby aku jugak. Hihi. Aku nak sangat dia berjaya. Kalau boleh aku nak satu sekolah dengan dia, satu universiti and semua lah dengan dia. Okayyy, ngengada kan? Hihi. Untuk korangy ang nak amik PMR tahun ni, aku doakan korang dapat straight A's. Usaha tangga kejayaan. Takda usaha yang tak datangkan hasil. InsyAllah kalau kita sentiasa berdoa kepada Allah, isnyAllah Allah permudahkan segala apa yang kita nak :>

So korang dari sekarang kena struggle and jangan putus asa sebab dalam dunia ni bermacam macam ujian Allah turunkan buat kita. Jadi kita kena sabar dan teruskan hidup kita. Allah takkan menguji seseorang itu luar dari kemampuannya. Allah kan adil, jadi Allah tahu mana baik dan buruk untuk hamba hambanya. Ingatlah atas setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya. Baik buruk kita kena bersyukur sebab itulah yang terbaik buat kita :>

Aku harapa korang dapat lah apa yang korang nak selama ni. Usaha, redha dan tawakal. Allah sentiasa bersama kita susah dan senang. Allah akan sentiasa menolong hamba hambanya :) Jangan risau dan kita terus lakukan apa yang Allah suruh. InsyAllah, semuanya akan okayy. Keredhaan Allah itu penting dalam kehidupan lagi lagi kita sebagai seorang pelajar, keredhaan dari ibu bapa dan guru juga penting untuk kita. Jaga hati ibu bapa dan guru kita kalau kita nak berjaya. Aku akan sentiasa sokong korang dari belakang. Kita sama sama berjaya kaaay :-) Hihi

So guys, last but not least, aku nak undur diri aku. Selalu lah rindukan aku dan aku akan sentiasa merindukan korang. Usaha betul betul untuk capai cita yang betul betul. Untuk buah hati aku, saya harap awak belajar lah betul betul untuk masa depan awak. Saya nak awak berjaya dan capai cita cita awak. Bak kata saya, tk guna kalau kita ada sesuatu benda tapi kita tak usaha. Jadi saya nak awak usaha untuk buktikan yang awak boleh berjaya. Jangan putus asa sebab peperangan masih belum bermula. Sediakanlah segala peralatan yang lengkap untuk menghadapinya nanti. Saya janji akan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak. Ingat pesan saya, jangan nakal nakal kayyyy :-)

Saya pergi dulu. Assamalualaikum xx

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana