Starship
I'm Happy Now :-)
Sunday 11 March 2012 • 23:41 • 0 comments


\Bismillahirahmanirahim/So, Assalamualaikum fellas! How are you today? Me? Fine Alhamdulilah. So now, holidays is coming so i'm really really shoo excited okayyy ^^ Hihi. Okayy, korang pergi mana je cuti sekolah ni? Aku? Jap eh jap. Buat perhitungan dengan ayah. Hihi. InsyAllah, we all dah planned nak pergi cuti kat Perak. Yeahhhh! Suka suka :D Tak sabarnya nak pergi Perak. Ok jangan suka sangat --. Hahaha

Before cuti hari tu, aku dah settle exam. Okay, heaven. Cuti duduk rumah, cool, relaks. Amin~ Hihi. Sapa cakap aku duuk rumah goyang kaki? goyang bontot? Banyak ahh kau --. Homework banyak kott --. Haih, malasnye nak buat. Anyone ada sapa nak tolong buatkan tak? *nangis balik pintu. Hihi. So exam haritu amat amat lah menyedihkan. Mak! Titew taknak ada C ahh dlaam exam titew. Nape mesti ade c? -.-' Okayy, balik rumah tu titew nangis sambil peluk bapak kita *manja tak itew? Hihi

Tapi itew lagi manja ahh dengan husband kitaaa. Hihi. Betul tak biy? betul kan kan kan? Anguk ahhh :p Hahaha. Nak tahu tak apa yang itew C? Nak? Takmau ahh citer. Itew maluuuu >.< Urgh! Geo titew C! Bangga ahh titew cakap camnik. C tau titew dapat. Hmm, mak! Ayah! Nakmau dapat C nak A ler --. Satu hari suntuk titew nangis. Nak makan nangis, nak mandi nangis. Petang tu ayah panggil. Ayah cakap camgini ' Belajarlah terima qada dan qadar Allah. Kata kita ornag yang beriman. Orang yang beriman mesti percaya pada ketentuan Allah. Ada sebab kenapa Allah taknak bagi kita cemerlang, berjaya, lulus. So start from now you have to learn to accept all the fact. Maksudnya, Allah suruh Nana belajar lagi. Gagal sekarang tak bermaksud kita gagal selama lamanya. Usaha lagi kayyy' Okayy, i'm touched :(

Ayah, thanks for your advise. InsyAllah, i will try my best. Setengah tahun kan ada. Aku akan buktikan yang aku bleh buat. Relaks, chill :') Hihi. Guys, doakan aku tauuu. Aku takut gilaaaa --. Takpa takpa, usaha tangga kejayaaaan.

So, exam hari tu aku hanya dapat 5A3B1C. Ok, Alhamdulilah. Takdalah teruk sangattt. Aku boleh buattttt :) Hihi. Thanks to my biyy. He always support me when i'm felt i'm down. He very caring of me. Oh sweet! Biyy, i love you tau tau :p Hihi. You love me aite? Give me five :* Takmau curang curang tau. Nanti kita getek biyyy. Haha *ngengada :p

Okayyy laaah. So now, i'm happy with my life. School holidays will begins and i like excited gila babi doe -,- Hihi :p Okayyy.

'Dear friends, Kalau hati kita busuk baik mana pun rupa kita, tetap tak boleh tutup hati yang busuk tu. Like Nora Danish said. Tudung labuh dengan jubah tak dapat nak tutup hati yang busuk tu'

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana