Starship
Entah -.-'
Thursday 12 April 2012 • 23:59 • 0 comments


\Bismillahirahmanirahim/ Assalamualaikum. Hai people. Today is Friday and Alhamdulilah, I just settle stdy on this week. Hewhew. I'm happy today even I don't know what makes me happy but yeah I'm totallly happy. Thanks Allah for this feeling. Alhamdulilah. Ok so guys, How're you? Happy or even sad? Saya? Alhamdulilah. Sihat sihat sahaja atas rezeki yang Allah dah bagi ni. Macam apa yang korang tahu, since ada bodyguard ni makin happy bertambah happy lah saya. Hihi ^_^v Okay, How about you? Sad? Duhai kawan, sabarlah dengan dugaan yang Allah berikan pada korang. Sekurang kurangnya korang kena bersyukur sebab Sedih is normal feeling lah. Sabar je and mungkin ada hikmah. Try chill kay :-) Happy? Alhamdulilah, kita patut bersyukur jugak bila Allah beri kita satu nikmat gembira ni tapi jangan over sangat suka tu tau, kang Allah beri sedih balik kang ha tahu menyesal nanti. Hihi.

So now saya nak cakap something ni dengan korang. Hihi, agak lama saya tak mengupdate blog ni. So saya rasa macam makin bosan lah pulak. Jadi hari ni saya ambik kesempatan untuk menceriakan lagi blog saya. So now, Alhamdulilah dah ceria. Yeje dah ceria? Entah. It's up to you nak judge better or not. Lagipun, saya baru je tukar blogskin baru. Hihi. Cute tak? Ohsem? Aite? Haha *cium sikit. So kalau korang dah rasa blog saya ni dah cukup ceria, teruskan lah mengunjungi blog ini and tak lupa follow tau :-) Okay, beratah balik mengikut tajuk yang ingin kita bincangkan hari ni....

Sebenarnya saya tak nak 'PINDAH SEKOLAH' Okayy, kenapa lah cikgu ni tak paham paham bahasa lagi -.-' Saya tak suka lah nak pindah sekolah. Nanti nak kena beli itu, ini. Keluar lagi duit. Tolonglah cikgu, lagipun exam setengah tahun dah nak dekat lah. Please lah cikgu, nanti kalau kitorang tak boleh focus waktu belajar then result kitaorang teruk, siap cikgu :P Kitorang slaahkan cikgu, sapa suruh kitorang pindah kan! -.-'
Nanti saya tak dapat nak jumpa dengan bodyguard saya lagi. Ehem ehem, sedihnyaaa saya. Kenapa lah cikgu bersikap macam ni? Tolonglah tolonglah~ Adui, sakit hati saya mengenangkan hal begini. Cewahhh. Okayyy, since naik form 3 banyak nye homework. Memang banyak ahhh -.-' Memang saya rasa macam makin malas gila nak bukak. Memang! Tak tahu kenapa makin nak peksa makin malas nak mengulangkajinyaaa. Tolonglah ya Allah -.-

Saya taktahu nak berborak apa lagid dekat sini. Saya rasa saya cakap macam bersepah sepah. Lantaklah~ Saya nak out. Saya nak layan twittah. Twittah lagi best weh. Best lagi facebook. Facebook dah macam apa. Pening aku layan facebook. Facebook dah takda privasi. Nah amik ni! Aku benci facebook :p Aku nak deactive facebook ahh, nanti aku fikir fikirkan. Aku menyampah dengan facebook! Bye, See you later. Assalamualaikum :-)



The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana