Starship
It's over.
Friday 13 April 2012 • 23:55 • 0 comments




\Bismillahirahmanirahim/ Assalamualaikum pencinta Allah. Hye peeps. Semoga hari ni menjadi hari yang lebih baik dari hari semalam. Okay, sekarang saya berada di depan laptop sambil menaip cerita hidup saya. Fuh! Baru saya sedar sekarang yang saya bukan budak budak kecik lagi yang suka merengek diminta untuk disuapkan, menangis apabila ditinggalkan dan hentak kaki apabila tidak dapat sesuatu yang dingini. Dengan ini saya mengaku saya sudah meningkat usianya and sudah sampai masanya saya rasa untuk meninggalkan segala kerja kerja yang tidak berfaedah dan seharusnya saya menjadi seorang yang matang.

Yaa, selama ini saya rasa saya banyak menderita, terseksa dengan kehidupan yang saya yang seperti keanak-anakkan. Selalu ingin dimanja, ingin mendapat perhatian tapi pada hakikatnyaaa..... Let it be a secret. Okayy, so guys, saya rasa hari ni saya taknak dah fikir benda yang asyik buat saya rasa yang saya ni manusia paling bodoh and please tears, stop falling. I can't stand on this. Saya tak boleh duduk diam dengar orang cakap bukan bukan pasal saya. Saya kena kuat and be matchured. Saya tak boleh macam ni.

Jadi hari ni saya akan mengubah segala perlakuan saya, perangai saya and apa apa tentang diri saya and please, respect me after this. Like what my father said ' Setakat cakap, orang buta pun boleh cakap' So now, saya malas nak cakap tapi saya akan buat and buktikan yang saya bukan macam apa yang dorang fikirkan selama ni. Okay cukuplah dengan perasaan yang saya pendam selama ni. Saya dah tak larat dah nak nangis bila dengar cerita yang bukan bukan tu sampai kadang kadang orang yang tak bersalah pun saya termarah, pelajaran saya pun macam dah terbengkalai. So saya kena bangun, bangkit and betulkan semua ni. Saya taknak dah jadi orang yang senang senang diperbodohkan macam tu je. 

Cukup sampai sini saya rasa saya tulis segalanya tentang diri saya. Mungkin lepas ni saya bukan nadiah yang dulu. Maafkan saya kalau saya ada sakitkan hati sesiapa pun. Sorry sesangat and please, respect my way :-) To my only bestfriend, boyfriend and isnyAllah my future husband- I'm sorry cause selama ni saya banyak menyakitkan hati awak, saya selalu buat awak marah tapi awak sabar jekan. Betul cakap orang, setiap apa yang berlaku pada diri kita walaupun ianya menyakitkan pasti ada hikmahnya. Yang pasti, kita kena terimanya dengan baik and berfikiran positif sebab Allah buat semua tu untuk kebaikan hamba-hambaNya. Saya bersyukur sangat sebab Allah anugerahkan awak untuk saya. Terima kasih sebab dah banyak faham saya, tolong saya even saya marah marah awak. Please, bimbing saya. Saya tak kuat nak hadapi semua ni. Maafkan saya kalau saya tak cerita perkara sebenar dengan awak. Saya akan cuba bangkit demi masa depan saya InsyAllah. I love you. I miss YOU. I need you. Cause you is my heart, my soul and my everything. Thanks :-)

" Stay strong. Keep calm. Sehebat mana pun ujian yang Allah berikan pada kita pasti ada jalan penyelesainnya. Kita harus kuat dan sabar. "


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana